Saturday, May 31, 2008

اسف

اسف جدا علي اخطائي
اسف علي بركان اشواقي
اسف اني غصب عني كنت
كتيرعلي حبك باقي
اسف لو علي عمري امنتك
اسف مجرحتكش وخنتك
كنت قي نارك وطنك دارك
كنت في ليل الغربة مدينتك
آآآسف
اللي حبك لوم انا اللي كان موهوم انا
كل جرح ناره قايده كان خطا مني انا
اللي عاش مخدوع انا
واللي نهايته دموع انا
لو هلوم حد النهارده مش هلوم غيري انا
ايام وسنين إخلاص و حنين
ماشي و رامي القلب في حضنك عيون خايبين
احضان سكاكين راجع اشارك منهم حزنك
انا لو اسف اسف اني اني قي يوم قربتك مني
كان احساسي في بعدك عني ضلمه وعتمه ونار وخوف
كنت عايشلك ثانيه بثانيه كنت بحس ان انت
الدنيا بيني وبين الناس
والتانيه حاجز عاجز فقد للشوق
اسف جدا علي اخطائي
اسف علي بركان اشواقي
اسف اني غصب عني
كنت كتيرعلي حبك باقي
اسف لو علي عمري امنتك
اسف مجرحتكش وخنتك
كنت قي نارك وطنك دارك
كنت في ليل الغربة مدينتك
سيبني اعيش في النار انا
سيبني اضيع وانهار انا
سيبني جايز انسي امبارح
و انسي احزاني انا
ابقي مين او ايه انا
ابقي حبيبك ليه انا
دا انا عايز قلب جارح قلب غير قلبي انا
احساس كداب غدار قلاب
كل كلامك وهم وكداب
انسان بياع
جراح خداع
تعرف ايه انت عن الحب
انا لو اسف بتاسفلك لو في حياتك كنت وقفلك
كنت كتير عمال بحلفلك
اني هاعيش العمر معاك
كان صعبان علي قلبي خضوعك
كنت مركبي وكنت قلوعك
كنت تحس ان انت ملاك
آآآسف اسف جدا

No comments: